"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Monday, November 29, 2010

memories at KPM

first skali smpai kt sni,fuhh..
bersemangat jer..
laupon smpai lmbt jgk lah(agaklah)
suasana nya agak berbeda ;)


keta2 pon bnyk ;)



ini memunjukkan bukti aku berada di dewan yg agak menakjubkan ni;)

ini adalah permainan budak2 yg kami main..
mmg syokk habis. (yeker?)
kngn yg xdpt dlupakan..
amat mghargai KPM
wahahah..




first time msuk klas..pergh..xknal sape2 niyh..
main2 tego je..hye2..name sape? dok ner? emmmm...
da xtau da nk tnye pe..sbb smua org diam tnpa srbu kata..eh ape ni aq mgrut..;)
 mula2 yg aqu kenal adalah min yasmin hamizah & momoe mordiana. 
sambil2 borak itu ini, datanglah lecturer pertama
 iaitu madam nora..
perghh..asyikkk;)


hari demi hari ku lalui dgn penuh kepedihan ,
 itu ini smua kena buat. blajar berdikari lah nama nyer.. 
rndu kt umah semkin membuak2..
tak tahan lah pendek kate..ahaha mnje lah nmenye aku ni..
 but it become more better after 2 months . 
presentation pun smakin mmbara, biasala  amik english communication. mesti r kena communicate jer.. sewaktu itu, aku rapat dgn raihani & ili.
ili yg sgt manjer..n rai yg sgt serius ;) 


BROADCASTING telah menyebabkan perbalahan dlm DECOM IE 
hurm,aq xmasuk maner2 pihak..
bak kata kawanku natural..kah3..
kuatkn smgt kt Melaka,laupon hem..xpayah ckp lah..xda hasil sgt..
hum cuti2 kot..DAH 


selepas pade hari2 itu, aku bertukar kawan.. kawan yg sangat baik n sangat memahami..special blow kish for nur liyana azimah,nurul huda &nadia farhani. we r such have strong chemistry! we do  the assignment , eat,n study all together..bersyukur sgt dpt frens cam dierg...


sampai skrg lah kami maseh kawan ..syg sgt aku nak tinggal dierang.
 opsss,sangat2 terlupa..(ayat skema) my lovely roomates...elina, barney, iqa..
kami adalah sgt rapat kn??;) 
roomates yg sgt memahami,n sgt lah ceria..
barney yg sgt comel n manje,dan agak rajen,,hahha
elina yg sgt rajin,n dye adalah tmpt untk aku mluahkan sgla2nya
iqa mcm mak yg suka mmbebel n sgt2 lah baik orgnye..ssh nk cari org cm iqa niyh... syg gle kt iqa n smua 

♥♥♥♥♥


barney


saya dan elina


iqa





No comments:

Post a Comment