"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Thursday, April 14, 2011

luahan hati ♥

first skali,alhamdulillah,final project da siap. berjaga smpai pagi siapkan mender tuh, tak bleh bayangkan bila malam tuh tahu ada dua test untuk esok.
tak tahu na divide keje macamana,serius aku buntu. lagi-lagi, slide tak siap lagi.sape nak buat? hum,paper pon mengalah jer senang.k,aku buat! aku tak pikir paper pon,malas nak cakap banyak.
malam tuh jugak settle kan semua. nasib baik final project da siap aku nye bahagian. 10 bahan lagi sape nak wat essay? MLA? APA?k ,sakali lagi aku mengalah. report sape nak buat? k,skali lagi ezzati shazmine mengalah. dah macam orang gila dah,kesana kemari buat kejer.

alhamdulillah,slide aku buat tuh kener puji ngn puan noor..;)
bila pegi hantar final project tuh,kena marah lagi. k,aku begging puan asfa,sorry sbb tak tahu aku punya group kena jumpa skali!k,alhamdulillah dia terima.
test mgt pon boleh buat lah kot.ahax. test petang yang sangat mengantuk tuh nasib baik ctlg jer. true/false jer.
terima aksih aku ucapkan kepada group aku,sebab saling bantu.hem.!

k,dapat assignment lagi. tq!

hari ni klas a & b pegi serbu library! penuh semacam jerk hari ni.sbb 101 la kitorang rajin ke library.aha,kelakar lah. penat aku tak hilang lagi. da la panas hati balik dari library td. mcm owg bodoh hah. topup tido tak habis lagi,tak selesai lagi. aku tak sabar nak tunggu MAY..final is cooming..get ready,lagi2 ader orang cabar aku dapatkan dekan.

da.. see yaa! de next entry!!

No comments:

Post a Comment