"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Wednesday, May 18, 2011

Holiday! ℒℴvℯ yℴu ♥


Last week, kitorang pegy key el. Sebab musabab nya baba ada hal sket.tolak dalam kul 5 pagi cmtuh lah. Yang nak dijadikan citer, kul 8 lebeyh kitorang behenti kdai na mam. Time tuh aku pakai retainer, nak mam kene la buang. Time tuh tak bawak bekas na letak retainer,letak la jap dalam tisu. Mam lah dngan senang hati sambil menunggu air yg lmbt giler sampai,panas gak hati aku. Bila tnya owng kedai tuh,dengan selamba dia jawab ‘eh,lupa nak bg orang yang wt air order ni’ bengang giler,pastuh sib baek cepat lak die wt air. Telan air tuh dengan dahaga giler,yelah nasik dah habes air xsampai2 lagi. Aku pun bangun lah nak balik dah niey,okey masuk keta. Amik earphone,layan macam2 lagu.senang hati jerk,sebab tak sabar nak sampai. Tiba-tiba teringat kan retainer,’umi orang tetinggal retainer atas meja tdy’.umi pn cakap,’wt laen r’.aku pn okey jer lah ;)


Petang tuh kitorang sampai dalam kul 2 ptg kot. Alhamdulillah ;) dapat jumpa Al-hafiz yang sangat bijak,syomel,hensem! Cerdik giler budak
tuh,rendunya kat dier. Kitorang mam,borak-borak. Time tuh kak long ngan chik n hafiz jer yang ada. Yang laen ada kelas,g kejer. Main-main ngan hafiz n tak lupa on9 sekali dalam bilk chik sambil menikmati aircond. Nak malam dah sket,abg chik na g tengok bola,man pn ekot skali,abg amar pun. Nasib baek menang malam tuh 5-1 tak silap.gomo kelate gomo. Makan malam pun dah ciap,kakak lak datang. Best sangat dapat kumpul ramai-ramai. Alya ngan icha pun ada.

Esoknya kitorang turun shah alam, haih time tuh konvoi 4 keta. Behenti kat umah sewa tinggal semua barang-barang, kitorang pn g mam ramai2.. macam-macam tempat kitorang singgah, aku sempat belik baju cotton, 3 sekali aku beli,umi kata amik jerla .ape lagi,aku amik jerk mana aku bekenan..hahaha..jumpa lak kemeja,aku pn beli gak. Tudung pun aku beli sekali,merah lagi ;) malam tuh kitorang g i-city, cantek gak tempat tuh,abg yee yang bwak kitorang. Amek jerlah gambar sini sana. Jalan kat sana smpai kul 1pg. sampai tak perasan yang tersayang mesej. Balik tuh terus call my sayunk.
chantek ;)


Iya ngan umi




Esoknya kitorang ke uitm shah alam. Pegi makan ramai2 lagi lepas abis konvo. Alya ngan icha syomel giler, tgk maharaja lawak yang jambu tuh ade ke patot icha takot.hahahahah! dah la jambu tuh cm gendut,warne pink lak tuh. Gila bapak ade budak takot.hahahah. pastu balik umah chik plak kat kajang. Ade orang call aku, awak married ngan syam? Nak menari aku dengar. lalalalallalaLA..kitorang g shoping kt masjid india. Pegy umah kak annis,tengok rayyan imran. Budak tuh pn cerdik gak,nakal pn ade.ada smpat snap pic rayyan ngan hafiz. Suke giler baby. Ehe, itu jerlah kenangan-kenangan yang sempat ako coret kat sni haih lenguh gak dok menaip ni . see u de next new entry ;)



rayyan ngan hafiz
 

No comments:

Post a Comment