"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Wednesday, May 11, 2011

love MAY!

hheheh..yap seriusly i love may,especially 9 may and 10 may! may make me surprise! ahah.okie.
sebab-sebab aku suka n heppy jerk, ramai gila member aku wish happy birthday,,ramai tuh pun sebab FACEBOOK kan? ahha. but itz okey lah kan, at least dierg nak jugak ngendap profile aku sbb na wall aku n wishing me! tepat je kol 12.00 a.m barney call aku,die ngan najwa and she nyanyi untuk aku. sangat2 terharu. terbaik lah korang.petang 9 may tuh plak, elina n ling2 my best ever friend call,siap nyanyi lagi..aku sedih gila dengar suare dierang,suara yang membebel kat aku,suara yang pujuk aku,suh aku makan,kejut aku tido.dierang kawan terbaik sebab salu tolong aku ;) neway,korang lah memeber yang menghappykan aku time kt kuantan dulu. tak lupa untuk yang terpantas mcj aku,min,kamal,abg faiz,daus,khalil,afifah,mc tem,emy,lan,n many more ;) lagi-lagi tak leh lupa my lecturer pun turut menghappykan aku. tenqiu untuk my mentor ( madam aidah) yang wish burfday,hehe. lame tak msj ngn madam.last msj pun sbb na gitau dier, aku na pindah uitm. kepada madam suzie ;) n madam rubaiyah sekali sebab wish burfday aku ;)
yang paling disayangi umi yang call aku cakap heppy birthday! ehehe..mekaseh umi.malam tuh umi blanja makan.kenyang-kenyang sangat2 umi..umi cakap ingat nak beli kan cake mcm2 biasa,tapi cake dah muak.baek pegy makan ramai2. untuk akak aku,adek aku,baba sekali.tenqiu untuk masak makaroni untuk aku petang tu ;). makan makan makan je birthday aku. appreciate korang sngat2 lah..kepada cousin cousin aku yang mengwish tuh tq sangat2..okay itu saja cerita untuk 9 may..kepada nama sapa2 yang tetinggal harap maaf ek. =)

next, untuk hari yang sterosnya..  em,im in a realtionship with someone.. no need to mention his name ;) ..happy jerk sy masa tuh. na declare pun klakar..syumel,sweet, iya nak engat2 je kenangan tuh. but,thanks god. i hope we will respect each other .respect make relationship deeper and stronger,respect him,family and frens..;),beside, appreciate him in whatever he is doing or whatever he is aiming for ;)..lagi lagi bila bukak je fb,mesti aku check dia o9 tak, tak sah kalau tak melawat fb dia. tengok2 gambar dia..;)..married with  syam?ahaha.sekadar suka suki aku sahaja ya teman-teman.. baru jer aizat ,member aku call tadi,elok lah siap letak lagi sebab syam pun ade situ. hek eleh. aizat tanya, asal u curang ngan i sayang? aha,ini sekadar gurau gurau ngan dia. memang sekepala la sejak skolah dulu.now,he currently at shahputra dengan syam sekali ;)
happy la dapat mmber yang senget cam korang. aha.xpelah termask gak lah dalam entry ni..dah2..stop..eheh. secara konklusinya, 2 hari ni ni dah jd part of my life untuk sweet moment.

No comments:

Post a Comment