"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Friday, June 17, 2011

story morry!

salam syg-sygs..hari ni banyak giler na story. n sangat lah bosan berada di kolej ni. macam nak gila rasa. bosan tau tak. entahlah! rendu je kt umah kan. sekarang layan lagu stacy : kisah dongeng ;) best sgt-sgt tau. layan ngan asyue nih. skrg da 3.44 a.m tapi mata tak ngantuk pn. nape ek? hem,tido banyak sgt kot ptg tadi. 


nak citer sket. bru je 2,3 jam lepas..ex aku call. ammar,hem dia tanya2 aku couple ngan sapa skrg? pastuh kitorang cita kisah-kisah lama kitorang. macam sedih giler,sbb kitorang putus sbb aku gak yang wt hal. tp hati dia baik gila xpenah salahkan aku. just dia cakap dah mmg kita xda jodoh. yap! aku just mampu tesenyum. dia pggl aku 'baby' cm dulu. dia kata saja nak ingatkan yang dulu-dulu .just nak ingat je bukan nak wt aku balik semula kat dia . letak je phone, dia share 2 hengget kat aku. haih pelik tol,rupa-rupa dia nak aku send 1 je pic kat dia. smpai share 2 hengget segala. aku pn send jer lah. last mcg dia 'ammar jeles ngan baby ngn pakwe baby,biar lah ia nye terkbur d cini. mgkn baby x ingat janji ammar kt baby'. em,aku kelu x berkata. rasa cam kosong. sian dier. pape pon,aku still nak kawan ngan dia. ;)


hari ni cam ramai je ovenite. haih,x jeles sangat pon kan. min pon sama,siap ovenite segala hah. ade orang tuh pon ovenite. haha! esok harap-harap sangat planning kitorang menjadi. aku,asyue,min,mar,liliy,mirul,syam,aizat! rendu gila ngan aizat yang bengong tuh. aha.bff kuw ;) sewa keta pon xtau lagi ni. hem,harap2 sangat ada kan. ni pon xtido g,xtaulah kan esok pakai baju ape.aha. tadi da siap try segala dah, tapi cam xtau r jadi x. aha!


okey,malas dah nak taip. malas k!

see ya <''>

No comments:

Post a Comment