"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Thursday, October 13, 2011

Kelakar lagi dari citer hantu!



...السلام عليكم

aku kesian la der, tgk org duk komen-komen.
yang tuh satu hal, yang menariknyer, sepupu sepapat die jer dok komen.
yelah ade kuarga BESAR!! hahah
tak nenek die tok nyer die duk komen.
kalau bukan laki, pompuan yang komen gmbr2 yg CUN bg dier tuh.
ciann gue lihat nye~~!


no matter wut.
i hate them daamn much!
hipokrit siott...
buat2 tegur2 aku, no need to blakon anymore.
dah terang sangat dengan perangai menipu tuh.


lagi-lagi satu, please respect sket family aku.
nak bandingkan ape2 pun. of course family aku lebih.
nak ckp aku belagak ke tak, dun care la..
nak ckp aku krg aja ke x , u have to cermin diri tuh, sblm duk sibuk mengutuk anak orang la, itu la ini la.. 
tgk perangai masing-masing dulu..


tapi agak kelakar lah, siap tubukan FB lain semata-mata nak selongkar fb org..
tahniah atas usaha anda yg agak stupid tuh...

^.^
see ya!




No comments:

Post a Comment