"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Sunday, October 23, 2011

...السلام عليكم








salam u all..hari ni nak citer sal Aliff Abdullah ;)
si budak aliff ni mmber lama iya..2 days ago, aliff add iya.
so approves la.. lama gila x tengok ini budak..chat chat kejap, x lama sgt pon..die pn mtk number iya. so bg jerla , mmber kn..mmber salu gduh ;) biasal kami agak rapat time skola dlu.. wut i still rmmbered urm,,die dok dpn iya time skola dlu..but he still rmmbered this, time ngah gayut ngn die tadi.. agak la, die pn ckp last jmpe iya taun lepas time die kje kt billion.. dat was the last one ...dat day die tego iya, tapi xleh lme sgt borak sbb ngan umi..


bnyk lak citer, ptg smlm ade number naik, ingat sape .rupe-rupenye si aliff ni. banayk cakap gila mamat ni.  banyak-banyak sgt kitorang borak2 sal dluw, time skolah dlu.tnye kaba org tu orang ni.. rendu agak lah kt mamat ni.. kitorang lost cnct pn, sbb lpas form 3..masing-masing dah tertukar klas..aliran pn lain-lain. lagi2,aku taw die dah pindah ke n9 x silap, lpas 2 bln msuk form 4. tuh pon, azim bazli yang kasi tau.


  yang nak dijadikan citer, ade mmber aku gilakan aliff..aku lah tukang send her regard to him ;) time tuh awal form 4. aku lah yang kasi number kt die. tp aliff ni kureng sket nak layan orang.  tapi memang btol la kau aliff,aku pn rendu kot kt kauw! memanjang jer citernye.. aliff ajak aku pegi umah die raya haji ni, insyallah aku g.. siap orang 1st lagi die invite aku..ahahaha.!



nape aku wt entry berkenaan die?
1. die penah jadi mmber kacik aku
2. dlm rmai2 orang die pling ingat aku
3. die ketua n aku penolong time form 3 dlu
4. die antara top list yg suka kol aku.

hahaha, nothing la ,just wanna keep it as my sweet story ;)




No comments:

Post a Comment