"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Friday, December 30, 2011


mood : swing swing 
( back to uitm )

saya. asyue. min
( dear roomates! wendu korang, mestiy banyak cite2 kan)

oke! da seminggu dah cuti MID SEM, so dah kena blik uitm da.. oke..mood sedih skung. airsshhh! sesi lakonan gedik jap. sepanjang aku mid sem break, bangun mmg always lambat bentat! hehe.. tapi assignment aku jalan oke! cuma ade la sowg mamat ni, pinjam buku aku xreti nak hantar. jiwa lara aku nak wat ahad ni plak keja tuh. esok sabtu rite?? esok aku tak kan balik uitm lagi, sebab Ahad aku ade klas kul 4.00 ptg till 6.00 ptg! oke, kalau cncel kan best! n malam pun still ade klas...;(

yang paling geraaam nye 2 orang roomates aku tak balik dat time, for sure la aku sunyi lam bilik sore-sore.. kadang kan aku bersyukur gak jadual kelas aku tuh banyak kelas ptg, sbb memang sesuai untuk student macam aku ni yg mls bgn pagi :_'

oke. doakan jadi budak rajen taw. sebab aku bangga gila untk sem yg baru bemula ni.. bemula ker? da sebulan dah, xla bawu sgt... bawu satu kelas aku ponteng.. kalau nak dibandingkan dengan sem lepas, asihhh awal-awal kitorang dok relax lam bilik...2 minggu petama langsung xpegy. bila da msuk kelas, lecturer asyik nganying jer. dah cgpa 3 pointer, rase pandai ker??!! eh,mmg la kitorang pandai, sbb leh maintain 3 pointer lg...hehhee! it was the one kenangan wit en farouk tuh ...;)


okey, bai *_*


No comments:

Post a Comment