"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Friday, February 3, 2012



Rasa jentat je pakai biru-biruan ni. sebabb iya xpenah ade baju kaler biru-biruan ni. lagi-lagi baju kurung like that. ramai kate baju ni cantik. nge ;] tgk la sape yg pilih. naseb baik lah taste aku x macam org tua gitu.


itu sebagai pembukann gedik-gedik sahaja. xde kaitan cerita ni dengan biru-biruan nih. for the 1st time aku rasa sangat tertekan dengan assignment 208. al-maklum la sblm ni relax semacam jer.ni lah hasil yang x berapa terhasil. tapi sudah cukup bangga kerana tidak copy mane2 coding oke. ni yg ori punya. lecturer pn xbodoh la, yg mcm website expert gila tuh. tolong-tolong bagi rendah sket.hehe

fesko kali ini x best macam dulu. bosan jer.

salah ke aku nak bercinta?yg ade yg sebok-sebok nape ea? geli la aku. kau tuh sape nak emo semacam jer. agak weird di situ. ko nak salahkan aku pun go on. lantak lah. aku ade hidop oke. keje aku lyn ko ker? oh no! x akan oke. dah kawan wt cara kawan jangan emo telebih. be a guy not like girl oke. niat bukan untuk krg ajar. aku taw ko bnyk tlg aku. so, xsmstinya aku kne je lyn kau. sorry again for the kasar word.

aku dah apply untuk fast track.aku nak. aku nak .nak nak!
nak blah dari machang. so ,please la iya. rajin-rajin kan diri

No comments:

Post a Comment