"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Tuesday, May 15, 2012



ASSALAMUALAIKUM!



woah, blog untuk new post dah lain. nampak sgt kan da lame x jenguk blog dan menulis :) fisrt and foremost, aku tengah cuti sem. ni dah sebulan lebeyh2 siket la... around 26 days more left.. cuti sem dari bulan 4 hari tuh lg, xkeje pun duk umah wt keje2 cmtu jer. ape lg nak kene tulis ni?? dala 2 minggu lepas aku naik kl, saje2, jalan2 ngan member..japg aku tempek gambar aku yer..sat lg yer, sabaq no... urm,result dah kelua dah,bersyukur dengan ape yang dapat. redha saje, tp ade hot story, mcm byase la hot story tuh mesti hot macam tuan die yg hot2 gituh,, werkkk muntah hijau biru kelabu asap aku. sape lg kalau bukan dottie syumel. ohmai ohmai, x mengata pun, sian die update status calar maruah, padahal die yg calar taik kt muka die tuh, belagak ala-ala heppy gituh, kelakar. n one more pasal result die yang gempak habes tuh..  baik duk umah tanam jagung, wat ibadat banyak2 sket bia segala penipuan tuh diampuni.. opss! sori lebeyh siket yawr!


dengan min masa g kl :0



may bulan aku paling suka, ade hari ibu, hari guru, hari buruh, n yang penting hari jadi aku :) ngee, macam biasa lah first wih aku sape?? opkos la boyfie aku yang aku syg ketat-ketat ituh. pastuh macam xsangkA ramai member2 yang ingat, lagi-lagi member kpm aku. woahh! petang tuh pegy makan big apple dengan umi n baba :) then i got hadiah ,besaq punya..hehe, n today i got lagi hadiah dari member2 tersayang, mc tem, faizatul, afni . time kacih korunks. korang buat suprise tengah2 kbmall tadiy,hehe korunks suweet taw, tapi sayang heppy sangat2 sampai x ingat nak amik gambar ramai-ramai. maklum la macam gelagat member mc tim hehe..meh sat aku tunjuk gambaq kt korunk.


big apple with umi n baba :)
from mc tin, mc tol, n peni :)


dah xtau lagi plan nk g mane cuti sekola nih? nanti lah dulu, g bandung kot. HAHA. nak masuk sem baru cepat-cepat. haha, ade semangat baru dari member2 n family support. kwang2. uitm dihatiku. minggu ni tiap-tiap hari aku bejalan. esok xtau la sape nak offer bawak aku lagi. heuheu! aku taw aku disayangi ramai, x memilih kawan, just be cool n jangan control2 ayu n be urself yg penting. sbb aku bukan perasan aku mcm tuh,tp ade org bagitahu. ingt lagi die bagi tahu aku ni low profile giler," kalau nak belagak boleh sgt, mu org senang, tp mu tgk la org yg xde pape yg bising2 pasal life die ala konon2 anak datuk" suweet rite ayat die...
ape lagi aku nak conteng ni?? maybe xde dah kot. 



see u in upcoming post :)
muah3!






No comments:

Post a Comment