"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Friday, June 15, 2012

retis i minat.


askum uowls!


  


best x lagu kt blog i ini?? jangan kate tak ek,ketuk japg.. okeyh,memandangkan awal sem yang kosong-kosong ni xde keje langsung kan bizi kan diri ni selain online 27 h kan. aku rase la bukan aku sorang hje, tapi semau bebudak uitm. haha..


guess sape kt dalam pic atas tuh?? yang penting bukan aku pun. both Tasha Mansahar dgn Syed Shamim, dierg yg cover lagu love you like a love song beby! terbelek youtube tempoh hari dan terdengar dierg punye cover, sumpah best, then saya sgt suka!! so, mengambil keputusan untuk update dalam belog saya!



Nama Penuh: Nur Nadia Natasha Binti Mohd Manshahar
Nama Panggilan: Tasha Manshahar
Tempat Tinggal: Kajang, Selangor.
Penuntut: Institut Perguruan Kampus Ilmu Khas, Cheras.
Tempat Lahir: Duchest of Kent Hospital, Sandakan, Sabah.
Tarikh Lahir: 22 November 1992
Anak: Sulung daripada 3 orang adik beradik.






Nama Penuh : Syed Shamim Al Idrus Syed Abdul Kadir

Nama Panggilan: Syed Shamim

Tarikh Lahir: 27 Februari 1993
Asal: Seremban, Negeri Sembilan
Tinggi: 166cm
Berat: 52kg



p/s : i minat you syed shamim, SS :)


KBAI, see ya!!!!!!





No comments:

Post a Comment