"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Friday, May 20, 2011

Aku mcm Ana rafali ?



Hem,na tegelak gak sebab owang cakap muka aku cam ana rafali nih. Betul ker? Yang teegrak hati sngt nak wat entry ni sebab dah terlalu ramai cakp camtuh. aAduh! penning aku. Aku tak suka sangat pun dengan dia,cuma minat lagu dia yang tolong ingatkan kau .Itu jer,yang aku minat sal dia n muka dia yang comel tuh. Dekat fb cara dekat fb,eh u cm ana rafali lah. Bagi mata aku,langsung tak sama. Aduyyy, member skolah pun cakap. Fening aku,haha dalam kata laen bangga pun ada. Koya jap! 

Time g KL arituh, siap panggi auntie An Raf. Skati dierang je cipta nama untuk aku. Kak long yang nak suh Hafiz panggil camtuh ;). Dah mencecah ribuan yang cakap camtuh,tegerak hati aku na search sal Ana Rafali nih. Ape lagi kan,terus r Google. First skali tengok2 pic dier,tengok-tengok tang mana sama ngan aku haih. HAHAHA! pastu aku search sal bio dieyr, cam tekejut gak,dia ada degree in TESL! wah! pandainye dier..ini yang aku baca :


PENDIDIKAN: Graduan Kelas Pertama Ijazah Sarjana Muda Pendidikan TESL (Kepujian), Universiti Teknologi Mara (UiTM)
wa..kelas pertama tuh,dia ni bukan calang2 owang. Bijak orangnyer.

sempat gak selongkar semua pasal dia. haha!

aku tetiba jadi minat sket jek kat dia. sebab dia pandai. pastu pefom pom pakai baju kurung. ahaks! die budak tesl doe. tesl yang aku nak dari dulu lagi,tapi tak dapat2. hem. newey okai i think i should put the full stop .

No comments:

Post a Comment