"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Thursday, April 21, 2011

sakit hati



bila aku dah xder,baru thegeh2 cari aku.
nih ape citer ni? sewel ke samdol hah!
aku kan dah block korang berdua.
kalau tak,ader je tak kene.padahal dah xder paper sebok nak taw in relationship aku tuh sapa.segala laki lain post pon jd masalah.
serius aku tak paham.pangai sama jer. dulu time kt skola,ok jer ngn aku.bila dah masuk u ,mula lagak lah kan.
dlu ex-awek kauw sebok msj2 aku,tnya mcm2.okay fine! boleh lak kau kua ngn dier,siap bg lg pmpuan tuh baca mcj.siap smpn lg mcj2 aku,asal tak delete jer? tiber2 aku kene serang. bengong ke tolol.
haram betol lah!!

yang sorang menggedik kol aku! tnye kaba la,ape la,tnya exam la,bila exam la.! bila dtg sini,bila dah balik thegeh2 msj aku,tadi sy pegi u awak.
masalahnyer,aku pn tak kesah kauw na pijak uitm ni..tapi aku heran padahal adek dier dah blah da dari uitm ni.tapi asyik mneggedik je dtg sini.
mybe ko nye awek baru pn ader sini kot. bila na berubah xtauw. kol aku bleh plak lama2.dulu,boleh ckp nak save duet la,apela. smua mmg mulut je lebih. kol again and again! at de last,aku letak,off terus sng citer.!
boleh plak carik aku skrg,dlu kauw sebok jerk!! sumpah menyampah!
tak perlu lah nak tnye kaba aku lgi. tak suka
better aku off je tepon! bosan3!



No comments:

Post a Comment