"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Friday, July 8, 2011

kisah .

hem, bila balik umah. asyik gaduh lak. bila jauh,mula la teringat. funny rite? rendu sangat-sangat dengan
- aishah shahirah
-muhammad salman farhan
- farah zahirah


act, tadi cakap-cakap sal gaduh2 ngan adik badik. tuh jadi teringat kat dierang. umi salu cakap 'xpayah la gaduh-gaduh, adik bradik xramai' ade 4 orang je.. nanti umi tua macmana la, kecik-kecik pun dah gaduh' still ingat lagi bila aku gaduh2 ngan dierang. kelaka lah. rendu lah. sumpah la. tapi nasib baek dah cuti dah next week.



lagi-lagi aku jeles, tadi chat dengan akak aku, dier citer petang tadi dierang pegi pilih langsir untuk raya. huah! kenapa time aku ade, xnak g beli? aha :) baba plak suh beli meja dari beli langsir. hehehe. aku dapat bayang dierang ngah bincang-bincang. kalau aku ade, lagi lah senang nak buat keputusan. ahaha. mood raya dah dierang. aku kat sini, baju raya pun xde lg. sobsob.. hari ni aku mcj je ngan akak aku, dier cite, umi tanya sal die bekawan ngan sape. yeah! akhernya die cita kat umi. al-maklum la, akak aku ni jadi 'cikgu' skunk. umo pun dah 20. so, kne r book awal2,kne ade yang tetap dah .hehe ;)



pasal adik laki aku nih. susah nak describe la. sebab aku salu tak puas hati ngan dier. ade je benda tak kena. asyek beperang mulot. bercanggah pendapat. mana tak gaduh? aha, budak ni form 3. aku tengok die cam tak blaja pun. tapi result exam die aritu, boleh tahan . tak silap 6A. ish2.. aku tak paham dak laki nih. banyak main, result oke. 



pasal adek pompuan aku ni. die ni manja. bijak tuannya. mmg dari darjah 1 memang dia salu dapat 5A. sumpah, yang paling rendah pun 4A. salu dapat no 1. ada skali dua, dia dapat no 2. tuh pun dah xlalu makan.
aku panggil die adek ;). kalau tengok muka dia, tak kata dia darjah 6. sebab die matured gile. tahun ni dia upsr. isnyaAllah dia dapat. dapat masuk sbp mcm kak cah n abg yer ;).

lov u all, sayang korang, laupon salu gaduh . maapx tau ^,^

see de next entry ;)

No comments:

Post a Comment