"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Tuesday, August 9, 2011

special untuk tenuk!

uish, macam2 jadi. itu ini . haih. im tired of this oke! tp kuatkan semangat sebab datang nak belajar, bukan nak main-main jual cerita sana sini. tokok tambah itu ini. lepas tuh pi jaja sana sini!
yeah! pompuan sial mmg ko xde keje. xpadan dengan tuan . dunia sekarang xkira yang paki tudung ke x, tp pangai xleh nak slindung dah. bukan nak kutuk yang pakai tudung,sbb aku pn pakai tdung. n bkn nak ktuk yg free hair, sbb yg free hair pn ade yg lagi bagos. tu lah kenyataan. kita xleh judge someone tuh bdsrkn luaran jer. aku dah kenal dah . banyak sgt pengalamn aku dapat spnjg 2 sem kt uitm ni. macam-macam jenis. oke.. yang aku nak cita ni, pasal bende ko xpwas hati ngan kitorang. wah, siap laga2 kan lagi. tapi kan aku tetap doakan kau bahagia dengan apa yang kau buat. sebab kau pun tau diri kau yang xde reti budi bahasa tuh, dpn mak bapak mesti cm sial! hidup ni karma beb. ko tunggu time ko je.

yang aku xpaham si hidung mancung + gigi ceplos tuh sebok2 lak nak gaduh. cm taik! tilik muka kt cermin la bhai. kau xpayah nak harap sgt la stkt ko copy assgnment org, siap buat copy untuk pakwe kau. kau tau x? kau tuh dperbodohkan..oh patot la, mmg kau bodoh. segala assgnment ade kau tolong!! ko tlg print je la kn? most assgnment mmg aku n min je yg buat. kalau x sbb carry mark yg tggi xde ko dpt pointer 3 tuh. xsah kalau kau x krim kt org mknn, bila ktrg mtk tlg cm taik ko bg alsn. pkul 3,4 pg sebok kejutkan ktrg teman pegi toilet la mandi la. aku x halalkan smua tu bhai. buat research cm taik. semua nak ekot time kau. ko sapa babi? ko puteri dari longkang mne?  before ko nak cari pasal ngan kitorang, ko bleh g wt plastic surgery dah untuk baiki hdung tuh n yang aku dgr dah berbuih2 nak buat braces!!! pegi lah. kau kan hot. hot cm taik!

special untuk kau 2 ekor. tenuk2 im 2011.

No comments:

Post a Comment