"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Wednesday, November 16, 2011

Dah lama tak tulis


...السلام عليكم


hey u owll, wassup?? hehe, kindly sowiy da lame x update. ni pon da nak masuk uitm balik da, baru rase nak update. yela, agak bz gak lah. bz ker? bz ngan tido jer kot. first nak citer pasal result aku, result untuk sem 2. secara jujurnya, aku sangat bersyukur sangat2. sbb mmg aku mengaku aku banyak main sgt sem ni, entahlah. time final baru struggle nak mapus, tp alhamdulillah ada hasil.. syukur alhamdulillah, cgpa 3 pointer lg. ahaxs! yerla angan-angan nak wat fast track la knon.. tp insyaAllah lah jika dipermudahkan dan diizankanNya ;) Amin ;) nak tengok tak result yang buruk ni? meh2 tengok  ;)


meme hudus result aku.. A pn KO jah,, ;)


3,4 hari lagi nak berlepas ke uitm. hum, aku nye plan xnak pegiy lagi. tp mcm kene pegi dah.. malasnye, dah la nak merempat kat dorm. Ya Allah, mitak2 la dgn rayuan ni aku dapat dok kolej. hum, jiwa betul bila tengok jadual next sem, ada kelas malam pulak dah. kecewa la. macam xtau nak kata ape. geram2. sigh! already reg untuk next sem. but some prob ni ha, tergendala la time reg untuk min tdy!




ok dah, kiter cita lak sal appoinment semalam. urm, ok ,tapi aku jumpe doc tu sangat-sangat2 hensem. wah! geram la kot, ade dpn mata aku lak tuh, urm sumpah hensem! susah aku nak minat orang ni. dah angau  hari2 ni. oh tidak!! hehe. kalau boleh nak tiap bulan ada app tapi dah bukak braces that means 6 bulan sekali je la g klinik tuh, xder dah aku nak jumpa doc tuh ;)

tungu surat sampai pn tak sampai, hah lantak la, aku tak kesah. dok umah hari ni, basuh baju n macam byase la sapu2 lantai. haha. hurm, ape lagi nak citer. esok result upsr. urm, arap2 dapat la 5a yer farah ;) esok pn xtau nak watper, selain dari tunggu barang yang aku beli online smpai. barang on9 lg? haha . aku mmg ske beli brg on9 smpai umi dah marah2. tapi beli kadangnya diam2 x cakap. lepas ni x dah, ni menggila time cuti sem jerk.  okelah penatlah nak taip banyak2. sweet dream 

'bye

see ya 0.0


No comments:

Post a Comment