"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Wednesday, November 23, 2011



 ...السلام عليكم


korang sehat ker?? hehe, just happy sbb blog dah kembali normal. and actually bnyk aku remove dari blog ni mcm followers, gambar2, blog list n others. mcm aku nak buat blog aku nampak bersih. 1 post jer aku buat sbb b4 ni panjng jer blog smpai bawah...7 posts.. hehe. but, nice gak aku tgk walaupn agak simple giler ini blog. hari ni, cam byase la, sediakan mknn umi still kt kl lg ngah kursus. aku pn bingung biler nak balik uitm ni. haih uitm dihatiku. sengal betol kan, dah la x reg paper. org huhahuha g klas dah. kite ni still dok umah. dalam kotak pemikiran ni , macam malas jer nak hadapi sem baru. mood masih lagi dalam cuti sem. walaweyh.. sedar2 lah iya. tengok jadual kelas pn mcm xpayah g jer. hari ahad petang n malam klas. isnin lgsg xde klas. selasa mlm jer. rabu n khamis jer baru full. kebarangkalian nak balik umah hari khamis mcm susah jer sbb klas abis petang. haha. dok pikir nak balik dah padahal g pn x lagi.

 rendu kat min n asyue sangat2 serta ekin n meksya. geger plak tho4 sem ni. sem lps pn kami yang menguasai level 4 tuh. al-maklum lah, dengan peperangan dan juga tugas2 kami sebgai org penting di level 4. haha. okeyh lah.


see ya 0x0


No comments:

Post a Comment