"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Friday, December 9, 2011



heyhey u owls!


sakit hati? itu biase rite? bila ingat benda yang lalu, sakit sangat-sangat hati ni.  perlu ke aku rasa cmni? rasanya aku tak patut rasa cmni. skung between us xde pape, tp nape aku sangat jeles die ngn awek die? sbb aku rase die  xpatut bahagia, sbb die buat aku sengsara dulu. ni semua memang tak adil. aku tengok boleh je die setia bapak skung ni, dulu dnegan aku pn ada awek lain. sesuka hati dia tinggal aku tanpa sebab. ni semua memang tak adil bagi aku. serious aku benci gila ini mamat, even berstatuskan fren dalam fb. tak bermakna aku dah xde rasa sakit dalam hati.yang penting aku tunggu je saat die putus dengan awek die. saat tuh la aku manusia paling gila melompat bahagia!!!



kbai, harap ade yang terasa.




No comments:

Post a Comment