"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Wednesday, October 31, 2012

hyelow uowls!


Lamenye cuti sem. Bosan gila rasenye tak terucap, tak terluah dah rasa camana kan. Dari 15 0ct lagi dok cuti nih. Masuk balik 2 DISEMBER. Bila dok umah bosan plak, dok sana mula lah rasa tiap-tiap minggu nak balik umah. Tak de wtpe pun, jadi bini org tiap2 hari, wt keja umah. masak nasik, masak2 stakat yg aku pandai, pastu jahit2 manik,blaja kt tenet. Tapi jahit manik time rajin jer lah, sabil layan masterchef ker,boleh r pastuh selang 2,3 hari plak continue. HAHA

Another 2 weeks rasenye nak g kl. Baba ada seminar ape ntah, itupon kalau aku nak ekot. Ade yg menarik ke kt sane? Tah tade lah, nothing bg aku. Aku bukan jenis galok g berjimba-jimba ngan jantan pon kan. HAHA, tak layan benda tok paka gituh, ade maruah ag. Aku ade appoinment 20 november, and  i really hope dapat doctor yg ohsem plus hensem plus2 kuase 3. Act, malas gila nak g klinik lg,tp every 6 month kene jugak pergi xpelah asalkan jumpa doctor hensem tuh lagi kan kan.

Bosan dah aku duk tengok group HEA, semua pasal result exam. mcm dah konferm 9 november kua, means that dlm seminggu lagi lah cik kak. Tak nak target lebih2, satg hampa aku dibuatnye, aku harapkan xde 'repeat paper' lah kan. Cuma leh aku kate, aku tawakal jer,sbb dah usaha kan. Aku mmg tak sabar nak tunggu sem depan, sem last aku weyh. Tak sabar nak keluaq dari uitm Machang. Aku nak new environment, ingat nak continue library, yg pasti lah tuh. Bia lah dpt puncak pon, xkesah lah org dok kate ape pon pasal puncak tuh. Ikut hati kite kan nak ape. Tapi mane tau aku nak continue degree aku dgn sistem ke, harhar.

Nak conteng ape lg ek? Ha 1 agy, ada sorang r mamat ni dia asyik dok perasan je pasai diri dia. Kol aku mesti dok bising pasai die hensem. HAHA. Razi Yusrizal si bro yg 'senggal'. Sape lg ek? Ha, dalam minggu lepas member aku ai jmput aku dpn umah haih, smetaa-mata nk bawak aku kua. Aku pun ape lg,ikotlah die dok blanja aku ,aku nak bayar dia p bayar plak. Aiyak ini sorg senggal nama die, pastuh kami g mcd, dsbbkan die nak blnja aku kan, lepas tuh die hanto aku balik aku bukak pntu keta die bagi 1 paper bag chocolates.. Banyak kot, x habis2 pun lg xtau nk bagi sape dah, yg paling aku terharu siap bagi bunga. Adeyh dah macam bercinto jer, sweet lah jugak mmber aku nih.



Tak de dah kot,malas nak menaip lah.
Babai.



No comments:

Post a Comment