"never wast a minute of your precious life
by squandering it thinking about people you dun like
"

Sunday, November 18, 2012


salam uowls...

Alhamdulillah, everything ok. Aku sgt bersyukur dengan result yang aku dapat, sangat-sangat tak sangka n unexpected. Akhirnye semua berbaloi dengan doa umi baba, usaha aku sendiri n kesabarn yang aku ade sem lepas. Its like mimpi ngeri yang best. Dean list di sem 4,xpenah2 dapat2 kan. Sape pun excited. Tak sia-sia belaja kat tangga, pening nak muntah overload membaca, and support dari ekin and ada. Kalau tak silap banyak jgk subjek yang kitorang belaja sama-sama time final, untuk record and it x silap. Then dierang pon dapat dekan jugak. Ekin paling tinggi, so proud of her. Otak bleh blah gila :) And the rest pon alhamdulillah 3 pointer jugak.. Hehe, sape tak heppy kan. Alhadulillah.

Ok, next story pulak, skrg rasa much more lg better than dulu. Sometimes its just better to be alone. Aku akui kadang-kadang sunyi, tp semua tuh tak rasa sangat sebab, cuti kali ni banyak spend time ngan family, holidays, aktiviti2 yg sehat, jogging d hari minggu, not bad lah kan . Sangat2 feel aman sekarang. Hehe, 3 hari lepas g holiday kat Perak, g Lost world of tambun, tempat tuh best tp kureng sbb gambang much more fun. Bnayak benda yg intersting kat gambang than tambun ,but still enjoy. Dapat try nasik lemak femes kat sana, nasi lemak ayam kampung. HAHA.Rasa kali ni langsung x excited nak letak gambar. Nantilah nk upload kt fb.

Dah tak lama nak masuk sem baru. Duit pt pon lambat kang. Sigh! Dunia sekarang semakin hancur kan, dunia kahir zaman. Bila pk untuk masa depan, boleh ke aku terus macam ni terus buat-buat lupa, aku ni dipinjam ke dunia ni untuk buat amal, bukan buat dosa. Cuba untuk perbaiki diri hari ke hari. InsyaAllah. Tengok skrg kejam nye israel, kami yang sedar ni lah akan hulurkan doa. Tak sanggup tengok kanak2 yang comel tuh dibunuh macam tuh. Kejam nye! pray for Gaza.


ok lah,menaip ni bab aku xsuka :D
Babai!


No comments:

Post a Comment